Mattis blogg

Alla inlägg under november 2011

Av Matilda - 14 november 2011 18:57

 


Just nu lagar jag mat med mamma!

Det blir spagetti och köttfärssås!   

Jag tror att jag ska kunna gå till skolan imorgon!

Mår mycket bättre nu!

Av Matilda - 13 november 2011 17:18

 Igår var jag på gåsamiddag i Lund.

Det var trevligt fast på slutet slutade min alvedon att verka så jag mådde inte så bra då...


Sofia (syster) följde med hem och åkte hem idag.

Jag har även packat pandasakerna så att jag ska kunna börja leverera de i veckan!


Mina söta kusiner/syster:

                  

Av Matilda - 11 november 2011 17:41

 

 Pappa kom precis hem med en ny mus till datorn så nu är jag tillbaka igen.

Bilden är från imorse när jag gick med Chili.

Som ni ser så är hon svår att få ett bra foto på.  

Det har varit en strålande dag!

Synd att jag inte kunnat njuta av den bara...

Av Matilda - 11 november 2011 13:42

Idag har jag varit hemma från skolan för jag har feber och ont i halsen.

Jag lägger inte ut någon bild som jag hade tänkt för min dator krånglar lite så jag bloggar på mammas dator just nu!

Jag hoppas att problemet löser sig till ikväll.

grannen är ute och går med chili nu!  

Av Matilda - 9 november 2011 17:45

 


Jag är så himla trött!

Jag fattar inte varför.

Och förlåt för den dåliga uppdateringen.

Men jag har så mycket läxor som måste göras ni vet!


Igår fyllde min skola 10 år.

Så vi hade lyxdag med film och glass mm.

Om skolan ändå fyllde 10 år lite oftare!   

 

Ps: Bild från min och Emmes senaste fotorunda!

Av Matilda - 7 november 2011 19:03

Här kommer lite bilder från dagarna uppe vid stugan.

Min syssling var också där!

     


Här är en liten del av all den svamp som mamma plockade:

  

Av Matilda - 6 november 2011 20:46

 


Här har ni bilden på sushin som jag åt i onsdags!


Jag kom hem från landet idag.

Det är därför jag inte bloggat på några dagar nu!


Imorgon lägger jag ut bilder!

Av Matilda - 2 november 2011 16:54

 


Jag hade ju nästan glömt att visa min nya fiol!

Men här kommer i alla fall lite pics!  

Ovido - Quiz & Flashcards