Mattis blogg

Alla inlägg under april 2011

Av Matilda - 30 april 2011 18:08

Idag beställde vi en resa till Californien!!

Gud vad kul!


Sen åkte vi till Munka Garden och kötpe massa blommor och grejer.

Jag skulle göra min egen lilla rabbat.

Såhär har det gått:

  Resultat:

 

Medverkande blommor:

         vit, rosa och blå

 

Blev det bra? Jag tycker iaf att det blev fint!

Vi ska ner till bålet och man får hoppas att dem kommer elda.

Av Matilda - 29 april 2011 18:15

 

Idag följde jag med Mikaela till Väla.

Det var jätte kul och jag köpte:

 

H&M 99:-

Nice va?

Sen var jag nyss på dans vid scenen som vi ska uppträda vid om någon vecka.

Det är bara en halvtimme så därför hette lektionen just:

Halvtimme på scen!

Av Matilda - 28 april 2011 14:49

Här sitter jag nu och hsr nyss ätit lite mariekex.

Jag hann aldrig blogga igår för jag var på köravslutning

=

Äta på resturang.

Jag kommer inte ihåg vad den hette men jag åt iaf rödspätta.

Sen åt vi glass till efterrätt.


Snart ska jag till bussen för att spela fiol i stan. Som vanligt altså.


SES!

Bilden är tagen från google

Av Matilda - 26 april 2011 18:50

Jag har funderat lite på nya stilar.

Ja, testat vad som passar ihop i min garderob.

Här är lite av dem som jag gjorde innan jag tröttnade.  

 

Skjortan här ovan är mammas från början. Snygg va?

 

Outfiten ovan tänker jag ha imorgon. 

 

Här är ett gult linne med blå kjol.

Av Matilda - 26 april 2011 17:01

Jag kom inte på någon bättre rubrik,

 så det fick bli att jag har pastellkritsfärg på mina vita byxor...


Aja.

Idag var jag med Mikaela och vi fikade hos henne efter att vi gott med Chili.

Chili var också där fast ute.

Sen lekte vi lite med hennes småbröder.

Nyss har hon åkt hem men vi har också hunnit vara här då.

Vi åt lite av gårdagens sockerkaka...

  

Av Matilda - 25 april 2011 19:18

 

Citatet till rubrik är av Mikaela.

Vi var nämligen idag.

Först hos mig och bakade sockerkaka.

Och sedan hos henne och målade naglarna.

Det blev inte så lyckat så jag lägger inte ut någon bild på resultatet...  

Av Matilda - 23 april 2011 19:48

Nu är jag hemma från Kalmar igen.

Det har varit kul att träffa sin syster igen och staden var jätte fin!

Här komer lite bilder från resan.

        Kalmar Slott

På kvällen när jag bloggade från Sofias mobil:

  Sofia som gör sig rolig   Pappa   Mamma

Vi åkte en runda inom Öland också:

    Gettinge gravfält   Pappa solar lite XD     


              Sen besökte vi Långe Jan också:     

      Utsikt

Sälarna är tagna ur en kikare som stod på fågelutställningen.   


Det var allt! Pöss!

Av Matilda - 21 april 2011 20:06

Nu sitter jag pa en resturang i kalmar idag och har sett kalmar slott.

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards