Mattis blogg

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Matilda - 28 november 2011 19:11

   

Ni ser hur högt vattnet var och vågorna gick över bryggan!!


 

Hela stranden var uppslukad.


 

Ascool bild! Jag kunde luta mig precis så mycket som på bilden ovan!


När vi var påväg hem så bev vi översköljda av en stor skur!

Chili vägrade gå...


Nu är det i alla fall lugnt igen.

lugnet efter stormen som man säger!

Av Matilda - 28 november 2011 15:45


Som ni kanske vet så hade vi storm här i Skåne igår.

Den orsakade mycket skador.

Bland annat den lilla asfalterade vägen nere vid vattnet som jag och Chili rukar gå på, var nu totalförstörd av att vattnet sköljt upp över och under vägen.

Och så har såklart många träd fallit också!

 


Jag tog bilder på vattnet när det stormade igår, och de kommer ikväll för jag ska snart till dansen!

 

fotograf: Mamma  Kamera: Xperia X10 mini

Ovido - Quiz & Flashcards