Mattis blogg

Alla inlägg under februari 2010

Av Matilda - 20 februari 2010 22:40

I Onsdags var jag och 7 andra från min klass med i bästa 4:an som är en simmtävling för fyror.

Man vinner pengar till sin klass om man vinner finalen också!

jag var super nervös när jag skulle simma, jag skakade där jag stod och alla min kompisar som satt på läktaren skrek att vi skulle klara det!

Startskottet gicg ocg en kille i min klass tog ledningen, han vexlade med tjejen för mig i ledet där jag stod.

En ny tjej kom tillbaka och det var min tur!

Allt gick som en dans. Något som jag aldrig hade trott var att vi skulle VINNA!!!

På onsdag kommer vi vara med i lokaltidningen för Skåne, men vårat första pris.

Priset var en bokal och en final plats i Eslöv mot alla finalisterna runt om i skåne!

Håll tummarna att det ska gå bra!!  

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards