Mattis blogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Matilda - 28 februari 2011 19:34

Bilden talar för sig själv!

  

Av Matilda - 28 februari 2011 16:20

Jag har läst boken "den nya klassen" som är andra boken i serien klass 7B.

Jag kan inte berätta hur många sidor och så för jag har redan lämnat tillbaka den till biblioteket!

Man ska läsa den första boken innan den här iaf! och den handlar om tre personer i den här boken. Författaren byter karaktär för varje kapitel! Alla går i samma klass!

Jag rekomenterar den för åldrarna 10-14!

Av Matilda - 28 februari 2011 16:16

  Första dagen i skolan efter lovet har varit bra! Jag har dock fått lite ont i knäet...

Hur som helst så ska jag till dansen snart. Det sak bli jätte skoj! Mamma ska gå på IW så vi bastar efteråt!

Ha ré bra!  

Av Matilda - 25 februari 2011 16:09

Nu ska jag och Chili till Lund för att hälsa på min syster Malin!

Alltid roligt att träffa sina nära och kära!  

Av Matilda - 24 februari 2011 19:04

Har ni tänkt på vad konstigt det engelska ordet Beautiful är? Jag menar, det betyder vacker. Men varför ingår då ful i ordet? Bea...uti...ful!

Hur som helst har jag tagit ett foto som just är beautiful:

     

Av Matilda - 24 februari 2011 17:53

Mamma ska bort idag så jag och pappa ska hyra en film och ha det lite mysigt!

Vi ska äta indisk köttfärssås med kanel och curry!  

Jag fick ansvaret för skärandet av lök och chili. Och jag höll ett stadigt grepp!  

  

Jag tog också en paparatzzi-bild på Chili som lurar under matsalsbordet i hopp om att något ska falla från köksbordet ner till hennes nivå.

  

Ha en trevlig torsdagskväll allihopa!   

Av Matilda - 24 februari 2011 14:17

Det är kallt och ruggit ute idag! Jag vet för jag och mamma var nere vid havet med Chili för en stund sedan och blåsten nöp i kinderna! Men Chili tyckte det var roligt!

  


  


        

De goda nyheterna är att vi upptäckte videung där nere, ett tecken på att våren är påväg:

Men de dåliga är att det fortfrande bor kaniner där också...

   


Gnag från en kanin...     

Av Matilda - 23 februari 2011 19:08

Nu gör jag mig redo för en myskväll med en hel del godizzz!   

Vad snäll mamma man har som bjuder på lite sötsaker!

  

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards