Mattis blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda - 30 mars 2012 20:19

 

Äntligen är det påsklov!

Det är nu man ska känna att våren är påväg:

Solen lyser starkare och oftare,

luften blir varmare,

man skymtar små blommor i rabbaterna

och man stoppar undan alla tjocktröjor, vantar, mössor och klumpiga vinterskor!

Men mina vissioner om våren kanske fördröjs lite till...

Nu har man nämligen fått höra att det blir snö imorgon och på måndag.

Då blir det väl fram med vinterkängorna igen då, antar jag...

 

Ps: Bilden tog jag idag på min och Chilis eftermiddagsrunda! <3

Av Matilda - 30 mars 2012 17:59

 

Nu har pappa och jag hämtat ut mina glasögon. <3

Vi ska snart ut på resturang och jag hoppas på att det ska finnas jordärtskockssoppa!!

Mums!  


Av Matilda - 26 mars 2012 17:27

...promenerat med Mikaela, Elin och Chili!

Vi skulle egntligen ha powerwalkat, men var för trötta efter idrotten.

Så vi gick långsamt i en timme istället! ;P

 


Av Matilda - 25 mars 2012 19:56

Som ni kanske kommer ihåg så kollade jag mina ögon i tisdags?

Resultatet blev att jag ska skaffa glasögon för att hoppas på att min huvudvärk tonar ner sig. 

Jag kommer antagligen få glasögonen om en vecka eller så.

Så länge får ni en liten sneak peak på hur de ser ut:

 

Av Matilda - 25 mars 2012 19:36

Idag har jag varit med Mikaela på ett äventyrsbad hela dagen och det var jätte roligt!

Igår var jag också med Mikaela.

Vi tog oss själva till Väla med hjälp av bussar.

När vi kom dit så hade brandlarmet gått så vi blev inte insläppta förrän en timme senare...

Vi fick det lite stressigt men jag hann ändå köpa en tröja på gina tricot!

2 bilder från igår i väntan på bussen..:


         

Av Matilda - 23 mars 2012 19:44

     

Nu är det äntligen frdag och man har en lugn och härlig helg framför sig!

Vi har börjat rensa i huset nu inför snickarna som ska komma och börja riva på måndag!

Bilden redigerade jag lite snabbt nu precis! ;)

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards