Mattis blogg

Alla inlägg under april 2011

Av Matilda - 19 april 2011 19:26

Imorse åkte Mamma och jag till Södrsandby för att hälsa på min gamla bästis från dagis, Lovisa.

Det har varit jätte roligt och jag har fått se hennes två ökenråttor.

Dem heter Miley och Silvia.


 


Vi tittade in i den lilla kyrkan i byn också:

       


 


Här är vi när vi gick på dagis tillsammans:

  Lovisa   Jag


Jag köpte även ett par skor:

    


Av Matilda - 19 april 2011 19:21

Igår var jag hos Anna på födelsedagsfika!

Vi var 8 st tror jag.

Några skulle också sova över.

Blandannat jag.

Men jag skulle ju iväg tidigt på morgonen sen för att åka till min barndoms bästis.

Och dem skulle dygna.

Så jag valde att åka hem runt 10 tiden.

Det här hann jag iaf fotografera:

  

Emmi & Anna

   

Mikaela

Av Matilda - 18 april 2011 14:02

 

Jag pusslade även färdigt mitt runda pussel från WWF.

Jag började i Lördags och har redan lagt 500 bitar! ;P

 


Av Matilda - 18 april 2011 13:58

Hej!

Idag har jag badat med badbomb och haft ansiktsmask.

 


Jag ska nämligen på lite födelsedagsfika hos en kompis och vi ska även sova över!

Såhär ser jag ut nu:

    

Av Matilda - 17 april 2011 19:25

Idag har jag varit hos Mikaela och hoppat studsmatta och städat Puttes bur.

 


Sen åkte Pappa och jag till ÖoB och handlade lite mat mm.

Jag köpte en Juliatidning också.

Där fick man med sånna armband som ska föreställa saker...

    

Av Matilda - 16 april 2011 10:24

Nu är det äntligen lov igen!

Igår följde jag med Mikela på stan.

När jag kom hem åt vi thaimat och jag valde vårullar.


Just nu lyssnar jag på spotify.

Ja, har ni hört att gratis spotify ska kortas ner till 10 tim i månaden istället för 20.

Och att man bara får lyssna på en låt 5 gånger!

That´s BAD!

Av Matilda - 14 april 2011 17:13

Nu är jag hemma igen.

Problemet är att jag inte vet vad jag ska göra...

Ska jag städa?

Eller spela sims?

Hmm...

eller   


Jag tror jag börjar med att städa!


Bye!

Av Matilda - 14 april 2011 14:52

Har nyss varit ute med Chili en runda.

Ska snart till fiolen.


I skolan hade vi kompisgrupper.

Alla lärare på hela skolan har varsin grupp som består av 2 elever från varje klass.

Vi är alltid samma grupper.

och så gör man saker tillsammans.

Idag gjorde vi påskkort.

Jag målade en teckning som jag sen slängde för jag visste inte vem jag skulle ge den till!   


Sen fick vi veta resultaten av mattetävlingen, kängrutävlingen som vi var med i.

Resultaten från hela Sverige är inte ute ännu, men i klassen vann jag! ;P

Jag är en av klassens mattesnillen men jag trodde ändå inte att jag skulle vara bäst i klassen!

Mitt diplom:

 

Alla fick diplom.

Fast bara dem 4 bästa som fick där det stod: "För goda prestationer..."


Hejdå!

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards