Mattis blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 11 augusti 2011 19:21

Idag var jag med Emme!

           

Vi åt vofflor!

          Kolla in Chilis blogg:

www.chilidog.bloggplatsen.se

Av Matilda - 10 augusti 2011 15:23

 

Nyss har jag bakat mockarutor som pappa ska ha med till fika på jobbet.

Första gången som jag bakar sådana.

Hoppas de blir goda så att pappa inte får sparken...   


(På bilden har jag inte skurit upp rutorna ännu)


Komentera gärna! <3

Av Matilda - 8 augusti 2011 15:36

Jippiiii!

Idag var det uppspel på golfen inför gröntkort.

Jag klarade det och har nu gröntkort fast inte officiellt hanicap ännu.

     (Bilderna har mamma tagit)

Av Matilda - 7 augusti 2011 21:16

Nu ska jag blogga om mina 5 dagar på Mikaelas sommarställe i Bovall!

Här kommer lite bilder:

        Här är vi på en ö!     

Mikaela och hennes kusin!

   

Smögen       Har ätit picnik. Helveteskapet från Ronja rövardotter.    

Av Matilda - 7 augusti 2011 13:39

 

Jag har nyss varit ute och sålt pandasaker.

Pengarna går till WWF och i år går pengarna till pandan!

Jag har sålt till tre personer än så länge men ska kanske sälja efter golfen också!


Sorry att jag inte hunnit blogga om Bovall!

Ska försöka att göra det idag!

Ovido - Quiz & Flashcards