Mattis blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 22 augusti 2011 19:06

 

Jippiii!

Nu har skolan äntligen börjat igen och man är äldst på skolan!  

 

(bilden är tagen från google)

Av Matilda - 21 augusti 2011 19:19

 

Idag åkte familjen till Väla för att köpa lite nödvändiga saker.

Mest kläder och skor till mig.

Lägger kanske ut bilder på köpen senare.


Imorgon är det skolstart!

Ska bli jätte skoj!


(Bilden tog jag i förrgår när jag och Mikaela kvällsbadade)  

Av Matilda - 17 augusti 2011 19:04

       

Igår var jag med Mikaela i stan, och jag köpte ett nytt TOPModel block!

Här är mina två helt färdiga modeller med temat Japanskt:

          


Av Matilda - 14 augusti 2011 18:25

Mikaela kom hit idag och vi blåste bland annat såpbubblor!

              Hehe!  

Av Matilda - 14 augusti 2011 17:54

Igår testade jag att sminka mig som en fjortis!  

Resultatet:

 

Passar jag i det?  

Av Matilda - 13 augusti 2011 14:54

Hinner inte lägga in någon bild nu.

Ska nämligen snart iväg på släktkalas.


Jag testade att sminka mig som en fjortis idag!  

Bilden kommer nog imorgon!

Av Matilda - 11 augusti 2011 19:29

Vi målade naglarna idag och såhär blev mina:

 

Snart ska mamma få likadana!

Ovido - Quiz & Flashcards