Mattis blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av Matilda - 8 mars 2012 18:54

Utsikten från vår balkong!

Jag, pappa och syrrorna på Tachai Island!

 

Jag i poolen!

Ps: Mamma har tagit de felsta bilderna som jag kommer visa från Thailand!

 
Av Matilda - 8 mars 2012 16:18

 

Idag bar det iväg till frissan för Chilis del.

Man ser knappt att det är samma hund, eller hur?

Men på insidan är hon alltid samma

glada,

fega,

spralliga,

gosiga,

snälla,

duktiga

& underbara hund!


Ps: GRATTIS MAMMA!!   

Av Matilda - 6 mars 2012 18:09

Här är jag i full gång med att laga mat.

Det var min tur idag och jag håller på att laga trattkantarellsoppa. (mormors recept)

Det luktar jätte gott och om 2 min måste jag springa ut och röra om lite.

Så jag kan inte skriva mer just nu!


Ps: Bilden är tagen från google!

Av Matilda - 6 mars 2012 15:12

Har precis avslutat en god fika med pizzabulle och en mugg varmoboy framför tv:n!

Nu har jag några ensamma timmar framför mig då jag ska passa på att göra lite ofärdiga "skolarbeten".

Jag ska göra klart en powerpoint-presentation inom bilden som skulle vara färdig igår...

Jag ska skriva in en handskriven berättelse på datorn inom svenskan som ska var färdig så fort som möjligt...

Och sist men inte minst ska jag göra matteläxan! 

om jag blir klar med det snabbt så ska jag nog måla om mina naglar.

Den här färgen har de nu:

 

Bilden är tagen på balkongen i Thailand precis efter att jag fått manikyren hos en Thailändare!

Så nu är nagellacket lite slitet i kanterna och skulle vara snygga med en ommålning!

Av Matilda - 5 mars 2012 18:07

 

Hej!

Ska äta nu så det blir inget långt inlägg.

Det var kul i skolan att få träffa alla igen!

Jag hoppas att jag kan göra ett till inlägg efter maten.

Så då ses vi då!

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards