Mattis blogg

Alla inlägg under februari 2012

Av Matilda - 9 februari 2012 16:14

 Hej kolla in den här fina tjejens blogg!

Hon heter Deborah och är 13 år.

Hon bloggar om fotografering, mode mm!

Hennes blogg:

http://debbies.bloggplatsen.se/


Av Matilda - 9 februari 2012 16:05

 Idag var hela skolan på Danskesjön och åkte skridskor!

Det var kul, men en inte så rolig sak som hände var att jag råkade få i mig jordnötter...

(jag är nötallergiker)

Jag fick smaka en bit mysslibar av Mikkan och glömde kolla innehållet.

Jag fick direkt kli i munnen, och halsen blev tjock.

Men som tur var så hade min lärare medicin för hennes dotter är också nötallergiker.

Så jag fick ta 12 små tabletter.

Det gick över men jag fick JÄTTE ont i magen när jordnötterna nådde matsmältningen...

Nu mår jag helt OK fast jag är väldigt trött och är helt lila under ögonen...

En bild på mina underbara vänner vid sjön idag:

  

Av Matilda - 7 februari 2012 18:24

   

Idag fick jag äntligen tid till att baka mina pizzabullar!

Det var kul och de blev goda, men fy vad lång tid det tog!!

I 2 hela timmar stod jag i köket med mjöl överallt... lol.

Så det är alltså förklaringen till att jag bloggar så sent!

Jag vet inte om jag hinner blogga imorgon men isåfall blir det en videoblogg tror jag! ♥

Av Matilda - 6 februari 2012 17:56

 

Hær sitter jag och bloggar hos Mikkan medan hon æter!

Jag skriver på en dansk dator ifall ni undrar varfør jag skriver med lite annorlunda bokstæver...

jag kommer næmligen inte ihåg hur man omvandlar de till svenska! ;P

Det blev ingen bakning idag men imorgon SKA jag gøra det!

Nu ska jag kolla facebook så vi ses!


Ps: Bild från google!

Av Matilda - 6 februari 2012 15:59

 


Tjenixen!

Idag är det måndag...

... inte riktigt min favorit dag i veckan!

Det har varit en normal måndag och jag ska snart baka pizzabullar!

Mums!

Ikväll kommer Mikaela över för att planera en lektion i idrotten som vi två ska hålla i!

( Alla i klassen får chansen till att göra det här! )


Det var det! Hejdå! ♥ 

Av Matilda - 5 februari 2012 18:33

 

Nagellacket är från Kicks!

Av Matilda - 5 februari 2012 18:31

     


Här får ni 2 bilder till att börja med! Resten kommer väl imorgon! :)

Av Matilda - 5 februari 2012 17:19

   

Förlåt för att det dröjt så länge!

Men mitt i min fotografering så ringde Mikkan och frågade om vi skulle ta en joggingrunda.

Och såklart ville jag det!

Så nu ska jag bara duscha och sen komer bilderna!

Mikkans blogg:

www.lilladarling.blogg.se

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards