Mattis blogg

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Matilda - 19 mars 2011 17:56

Nu är det ett steg närmare lördags myset! Jag har cyklat och köpt popcorn och godis och vi har beställt sushi!

  

Jag har också memorerat en blandad kortlek. Förra gången jag gjorde det tog det 2 timmar, den här gången bara en halv!

jag kommer lägga upp en video på när jag läser upp dem senare.

Ha en trevlig lördags kväll!   

Av Matilda - 19 mars 2011 15:42

Nu har jag precis kommit hem från 2 härliga timmar på spakalas på spat Sommarsol.

Vi badade i både vanlig pool och bubbelpool!   

Det bjöds på exotiska frukter som mango, annanas, kiwi och passionsfrukt. Godis fanns också på plockebordet.

Såhär såg det ut där vi reserverat:


Ungefär där den som fotograferar står så är bubbelpoolen!

Av Matilda - 19 mars 2011 11:11

Igår upptäckte jag att jag fått ett litet husdjur i badrummet! Det var en liten spindel. Jag döpte henne till Tralla...

Jag hade en  lite större spindel där innan som hette Spiderman, men som försvann för två vecka sedan efter att städerskan varit här.   

I en bok som vi läser i skolan så säger dem att spindlar betyder tur. och det kan nog stämma! För efter att Spiderman försvann så har det hänt dåliga saker, japan katastrofen, pappa välte ner en porslins skål, mm.

Så den här lilla spindeln kanske bringar tur med sig...

  

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards