Mattis blogg

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Matilda - 11 juni 2012 18:27



Har precis kommit hem efter en jätte jobbig joggingrunda med mina föräldrar + Chili som var på 3 km.

Jag är väldigt trött som ni nog ser på bilden... 


Jag har lovat mig själv att den här sommaren ska jag jogga minst 1 gång i veckan , kanske 2. ;P


Nu måste jag plocka undan datorn för folk ska laga middag snart... Haha!

Av Matilda - 11 juni 2012 16:21

Jag och Chili har haft riktig mysig kvalitetstid tillsammans den här eftermiddagen!

Vi gick först och köpte Ben & Jerry´s och gick sen ner till havet där vi satt och åt på den goda glasses.

Chili fick slicka burken när jag var klar.


När vi sen var påväg tillbaka så mötte vi överraskande nog Chilis kompis Charlie!

De fick leka en liten stund innan vi gick hemåt.

Chili var så trött så hon orkade knappt gå påvägen hem... 


 

Utsikten från där vi satt


Chili leker med kompisen Charlie


Chili lade sig ner i tunneln så trött var hon

och vägrade fortsätta gå på några minuter...    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här skriver jag om min vardag och lägger ut bilder dagligen!

Gästbok

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards